תנור בילד אין בקו beko נמצא ללא ספק ברשימה של התנורים האהובים והאיכותיים ביותר הקיימים כיום. ולא מדובר אך ורק על מה שאומרים סקרים ישראלים. מותג בקו נחשב לאהוב ומוצלח מאוד, במדינות רבות בעולם.

תנור בילד אין בקו beko, גם עיצוב גם נוחות

אחד הדברים הראשונים שקל להתרשם מהם לגבי תנור בילד אין בקו beko, זהו העיצוב. תנורי בילד אין (שהם תנורים מובנים), נועדו להשתלב היטב עם ארונות המטבח המודרניים או הכפריים שלכם. לא משנה מהו עיצוב הארון והמטבח שלכם, התנורים המובנים של בקו ישתלבו היטב. תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים וסגנונות, שיחמיאו למטבח ויקנו לו את העיצוב היפה שאתם מעדיפים. אבל זה לא רק עיצוב שמדבר כאן. מדובר בסדרה של תנורים מעולים, נוחים מאוד לשימוש. הם מכניסים איתם חווית אפייה נהדרת, ותוצאות טובות בחימום ואפייה מכל סוג.

שימו לב למידות הפנימיות

לפני שאתם לוקחים הביתה או מזמינים תנור בילד אין בקו beko, שימו לב למידות התנור. תוכלו כמובן להתרשם לטובה מכל המאפיינים הטכניים, ממצב הגריל, האפיה, טווח הטמפרטורות. אבל גודל התנור צריך להתאים בול למטבח שלכם אך גם להרגלי הבישול והאפייה שלכם. כאשר ההתאמה תהיה מושלמת, התוצאות תהינה טובות במיוחד. חשוב להבהיר כי המידות החיצוניות אולי נראות אותו הדבר בתנורים מובנים, אבל לא כך המידות הפנימיות. ישנם תנורים מובנים שבהם המידות הפנימיות גדולות יותר, כך שזה מעולה לאנשים שאוהבים להשתמש הרבה בתנור.

ניקוי פנימי פירוליטי, מה זה אומר

חלק מהדגמים של בקו מהסוג של בילד אין, כוללים פונקציה של ניקוי פנימי. תנורים מהסוג הזה נקראים תנורים פירוליטיים. איך זה עובד? מדובר על תנורים שיודעים להגיע לטמפרטורות מאוד חמות. אלה לא טמפרטורות לבישול אלא כאלה שנועדו להפוך את הלכלוך לאפר שקל להוציא בלי להתאמץ. זה בהחלט פתרון טוב, אבל לא חובה. אם אתם מוכנים לשלם יותר על תנור עם שכלול שכזה, אפשר להביא זאת בחשבון. לסיכום, בקו מציעים סדרת תנורי בילט אין מעולים. עיצוב, יופי, איכות, הכל מגיע ביחד.